מתנות לסיום פרוייקט והשקת מוצר

אנחנו מייצרים מגוון רחב מאוד של מתנות השקה ממותגות ומתנות הוקרה אישיות לרגל סיום פרויקטים ושיתופי הפעולה שונים. חברת "מעבר לרעיון" מתמחה בייצור מתנות מחומרים מיוחדים כגון זכוכית, פרספקס, סוגים שונים של מתכות, עץ ועוד. אנחנו מבצעים כל סוג של הדפסה, כיתוב, חריטה, צריבת לייזר ועוד על המתנות ויודעים ליצור עבורכם בדיוק את המתנה שתקדם את המוצר שלכם או מתנת הוקרה שתרצו להעניק לרגל סיום פרויקט למשתתפים.

מתנות ממותגות להשקת מוצר

תוכלו להזמין אצלנו מגוון רחב מאוד של מתנות קד"מ איכיותיות עם לוגו החברה, הדפסי תמונות, חריטה ועוד. דוגמא מצוינת למתנת קד"מ שתוכלו לחלק בהשקה יכול להיות למשל מעמד שולחני קטן מפרספקס עם לוגו של החברה ושבב חדש שהחברה שלכם פיתחה ממוקם עליו. ניתן להזמין אצלנו כל סוג של מתנה בעיצוב אישי להשקת המוצר, כמו גם להזמין עיצוב והדפסה של כמויות גדולות של מחזיקי מפתחות ממותגים, עטים ועוד.

מתנות לרגל סיום פרויקט

אחד מסוגי המתנות הפופולריים שאנחנו מייצרים, אלו הן מתנות הוקרה שונות לרגל סיום פרוייקטים. יש המון וריאציות של מגיני הוקרה, פסלונים, גביעים, מעמדים שולחניים וכדומה שניתן לחלק לכל מי שהשתתף בפרוייקט מסוים. תוכלו לראות אצלנו באתר את המגינים שייצרנו עבור חברות, ארגונים ואנשים פרטיים בישראל ובעולם.

מזמינים אתכם להתרשם מהמוצרים שייצרנו, ליצור אתנו קשר ולהזמין כל כמות מוצרים ומגינים שתרצו. נשמח לספק לכם אותם באיכות מרשימה ותוך זמני הספקה קצרים.

לפרטים נוספים אנא צור קשר 076-8844992 או מלא את הטופס ונתקשר בהקדם

שם מלא(*)
הי, רשמו בבקשה את שמכם המלא, תודה

(*)
הי, רישמו בבקשה את האימייל שלכם

(*)
הי, רישמו בבקשה את מספר הנייד שלכם


Invalid Input

Invalid Input

מעוניין לקבל דיוור

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

קבל עידכונים על חידושים ולהיטים

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה