מוצרי קד"מ ופרסום

רוצים לקדם את המותג שלכם? זה הזמן לקנות מוצרים איכותיים לקידום מכירות!
מוצרי קד"מ ופרסום משמשים חברות וארגונים מכל התחומים והם יכולים להגיע במגוון רחב של מוצרים כמו גאדג'טים, מחזיקי מפתחות, מדליות, ספלים ועטים. אם אתם רוצים למתג את החברה או המוצר שלכם, יש לכם אפשרות להזמין את כל מוצרי קידום המכירות הטובים ביותר במקום אחד ולקבל אותם עד למשרד שלכם עם הלוגו והכיתוב הרצויים לכם. את ההזמנה תוכלו לבצע טלפונית ולקבל אליכם את המוצרים עם הכיתוב והמיתוג באיכות גבוהה במיוחד.

מיתוג החברה על ידי הדפסה על עטים

אחת הדרכים הטובות ביותר למתג מוצר, חברה או ארגון היא באמצעות הדפסה או חריטה על עטים. היום כבר לא צריך להגיע לחנות שתבצע עבורכם את מלאכת ההדפסה, אלא אפשר להזמין את השירות טלפונית או במייל ולקבל את כמות העטים הנדרשת לכם עם משלוח עד למשרד. בנוסף לעטים ממותגים, תוכלו גם להזמין מחברת ממותגת מעוצבת עם לוגו של החברה שלכם ולספק אותה עבור העובדים או הספקים שלכם. היום נהוג להעניק לכל עובד חדש בחברה או בארגון מחברות ועטים עם מיתוג החברה. מחברת ממותגת מעוצבת יחד עם עט מודפס, תוכל להוות מתנה מושלמת לעובדים החדשים שלכם ולעשות את השיווק הפנימי הרצוי עבור עובדים חדשים שרק עתה גויסו. לרשותכם עטים מעוצבים ויוקרתיים למיתוג בחריטת ליזר ישירות על גבי העט.

הדפסה על ספלים למתנות לעובדים

בנוסף לעטים מודפסים ומחברות מעוצבות, תוכלו להוסיף למתנה לעובדים החדשים שלכם גם ספל יוקרתי עם לוגו של החברה. הדפסה על ספלים מתבצעת כאן בחברת מעבר לרעיון, המביאה אליכם את מוצרי הפרסום והקידום מכירות האיכותיים ביותר. בנוסף למיתוג הרגיל על ספלים תוכלו לקבל גם מיתוג על כל היקף הכוס בהדפסה דיגיטלית כולל שמות אישיים על כל כוס. החברה פועלת כבר למעלה מ-10 שנים ברציפות בתחום המוצרים להדפסה ומייבאת לישראל מגוון עצום של מוצרים, מתנות ואביזרים המתאימים במיוחד לקידום מכירות ולמיתוג חברות וארגונים. מוצרי החברה יכולים לשמש כמזכרת לעובדים או לספקים שלכם שתישאר איתם לשנים רבות קדימה.

מוצרי קד"מ ופרסום במחיר מעולה

להזמנה של מוצרי קד"מ ופרסום לחברה או לארגון שלכם, צרו קשר עכשיו עם חברת מעבר לרעיון ובחרו את המוצרים המתאימים ביותר למיתוג העסק. צוות חברת מעבר לרעיון ישמח לסייע לכם בבחירת המוצרים ולהדפיס על כל מוצר את הלוגו והכיתוב הרצויים לכם והכל במחיר אטרקטיבי ונוח במיוחד. ברשותנו תשתית יצור ומיתוג מהמתקדמות בישראל עם ציוד סובלימציה, חריטות ליזר, לייזר תלת מימד והדפסות UV ישירות על זכוכית, פרספקס, עץ, בד ועוד..
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה