מוצרי פירסום

ברוכים הבאים לעולם מוצרי הפרסום. עולם רחב, עשיר ומגוון שמטרתו העיקרית היא לקדם את העסק שלכם. אנחנו "מעבר לרעיון- מתנות שיוצרות עסקים" ואנחנו מתמחים בפיתוח, יבוא, יצור וסחר של מגוון מוצרי פירסום. הנסיון, ההקשה והמגוון שלנו הוא הוא המפתח להצלחת הקמפיין הפרסומי שלכם ויעזור לעסק שלכם להגיע אל קהל היעד שלכם בדייקנות. בואו נדבר קצת על קד"מ ואיך הוא יועיל לעסק שלכם. מטרת מוצרי פירסום וקד"מ היא לתת לעסק שלכם חשיפה מקסימאלית ופירסום בלתי מוגבל באמצעות מוצרים ומתנות ממותגות שאתם מעניקים לעובדים, ספקים, שותפים עסקיים וכל מי שבא במגע עם העסק שלכם. במיוחד עם מדובר בכנסים ומתנות ללקוחות פוטנציאלים. הרעיון המרכזי הוא לתת מתנה בעלת ערך למקבל אותה והמתנה תהיה ממותגת עם המיתוג שלכם.

עולם המתנות הממותגות

מתוך המגוון העצום שלנו, ניתן לבחור סוגים שונים של מתנות ממותגות שיש להם ערך ללקוח/ה שלכם. בואו וניקח לדוגמא תיקים ממותגים. לכאורה, קטגוריה שיש בה מספר מוגבל של מוצרים. אבל ההפך הוא הנכון. אצלנו תמצאו מגוון רחב ושימושי של תיקים ממותגים. אלה יכולים להיות תרמילים ותיקי גב ממותגים, תיקי מחשב ומעטפת ממותגים, צ'מידנים ותיקי ספורט ממותגים וגם מזוודות וטרולי ממותגים. כל הקולקציות שלנו ניתנות למיתוג מיוחד עבור העסק שלכם בנראות גבוהה במיוחד. תיק ממותג הוא כמובן מתנה בעלת ערך למקבל אותו. מוצר שהשימוש בו וודאי וייתן חשיפה ממושכת ללוגו שלכם.

מוצר משלים

אל התיקים יכולים להצטרף ארנקים ממותגים. גם כאן האפשרויות הם עצומות ורחבות. המיתוג שלכם על ארנקים ממותגים הוא אפקטיבי ביותר וכמובן שהמתנה היא בעלת ערך למקבל/ת אותה. במעבר לרעיון תמצאו קולקציה מרשימה של ארנקים לגבר, לאישה ואפילו לילדים. כל ארנק כזה מגיע ליד של עובד בחברה, מבקר בכנס ולקוח פוטנציאלי.

מתנה של חמסה ממותגת

בתוך עולם מוצרי פירסום, החמסה היא פופולרית במיוחד מכיוון שהיא מסמלת משהו עבור האנשים האוחזים בה לצד העובדה שהיא מוצר פרסום שלא מעורר וויכוחים. במעבר לרעיון תמצאו קולקציית חמסות מרהיבה כשכל אחת כזו יכולה להיות חמסה ממותגת. החל מחמסות מחזיקי מפתחות, חמסות לתלייה על הקיר, חמסות בצריבת ליזר תלת מימדית, חמסות כמחזיקי כרטיסי ביקור ועוד...
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר
או בטלפון 076-8844999. נשמח לעמוד לרשותכם.

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה