מתנות לעובדים

מחפשים מתנות לעובדים? קטלוג "מעבר לרעיון- מתנות שיוצרות עסקים" הוקם על מנת לתת לכם רעיונות מקוריים למתנות מקוריות שתוכלו להעניק לעובדים שלכם. בקטלוג מגוון רחב, עשיר ומגוון של מתנות מקוריות וממותגות על פי שפת המיתוג של העסק או הארגון שלכם, שתוכלו להעניק לכל עובד חברה שלכם. ברשותנו מתנות הוקרה מעוצבות לעובדים מצטיינים, וותיקים, עובדים חדשים לצד מתנות פרישה מיוחדות.

מתנות לעובדים הם מתנות לחברה

מוטיבציה והנעה לפעולה הם צורך של כולם ובמיוחד אצל עובדים בעסק, מפעל או ארגון. קודם כל יש לעובדים תחושה טובה מעצם העשייה. עובד שתורם לחברה תרומה משמעותית מרגיש חשוב. אך הם גם זקוקים להערכה והוקרה על מאמציהם והם בהחלט זקוקים לדעת שמישהו מעריך ומוקיר את פועלם. עובד שמרגיש כך, המוטיבציה שלו עולה וכך גם תרומתו לחברה. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. ב "מעבר לרעיון - מתנות הוקרה שיוצרות עסקים" פיתחנו קולקציה ייחודית ומיוחדת של מתנות הוקרה לעובדים. מתנות בעלות ערך מוסף שכל אחד ישמח לקבל.

מגוון המתנות שלנו- ההצלחה שלכם

בקטלוג שלנו תמצאו מתנות מקוריות ומעניינות שכל עובד ישמח לקבל. אנו שואפים שכל מתנה שאנחנו מציעים תהיה מתנה מיוחדת ובעלת ערך למקבל אותה. ממתנות קטנות כמו מחזיקי מפתחות ממותגים עם ליזר תלת מימד ועד גאדג'טים ומוצרים לטלפון נייד, מוצרי חשמל קטנים, תיקים ומזוודות, ביגוד וטקסטיל ממותג ועוד ועוד. כל המתנות שלנו שימושיות ומעוצבות, מקוריות ומיוחדות וכללות אפשרות ליבוא ישיר מחו"ל של מוצר שאתם מחפשים.

מתנות לעובדים עם מיתוג חברה

רוב המתנות מתוך המגוון הרחב שלנו הוא בעל אפשרות למיתוג על פי דרישת החברה. אנו מספקים שירות של הדפסות על מוצרים וצריבת לייזר תלת ממדית 3D על מנת למתג את המתנות לעובדים. מיתוג המתנות מוסיף ערך למתנה שהעובד מקבל מהחברה או מהארגון בו הוא נמצא. בנוסף, כל מוצר כזה יכול לבוא עם הקדשה אישית למקבל אותו. בעולם המתנות הממותגות תמצאו מוצרים שימושיים ביותר החל מדיסק און קי ממותגים, תיקי מחשב ומעטפת ממותגים ועוד ועוד מתנות שימושיות. אחד המוצרים המובילים שלנו הוא מחזיקי מפתחות ממותגים. מוצר זה מגיע בשלל צורות ועיצובים מרהיבים כמו לדוגמא מחזיק מפתחות הכולל מטען אוניברסלי ממותג, חמסות מעוצבות ועוד דוגמאות מפתיעות כולל יציקות מתכת בעיצוב אישי שלכם.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום דרך האתר

מתנות מקוריות - מעבר לרעיון

שירותים נוספים

אריזות מתנה ושילוח למתנות לעובדים ולקוחות

 אריזות מתנה ושילוח- בחרו ממגוון אריזות מעוצבות, פשוטות וממותגות, עם אפשרות לברכה שמית. 

 הזמנה מתמשכת - חסוך כסף רב בהזמנת כמות שנתית של מתנות הוקרה וקבלתם לפי הצורך בתוספת מיתוג אישי.

מידע כללי על  מגיני הוקרה